Jesteśmy ekipą TimeKeepers 2.0. Chcielibyśmy przybliżyć wam naszą działalność, poprzez krótką serię postów, na kanałach SKNZ. Dzisiaj przychodzimy do Was z pierwszym postem o zarządzaniu czasem.
Na wstępie mamy do Was jedno pytanie – czy też macie czasem takie dni, w których macie mnóstwo zadań do wykonania i w końcu zapominacie co mieliście zrobić? Mamy na to rozwiązanie! Prezentujemy wam aplikację Microsoft To Do.
Jest ona w postaci check-listy. Posiadanie jej na komputerze oraz telefonie umożliwia kontrolę wykonanych zadań oraz postępu prac przez cały dzień, gdziekolwiek jesteśmy. Swoimi listami zadań do wykonania można się dzielić z innymi osobami poprzez udostępnianie ich. Mają one szereg zastosowań – zarówno przy organizacji spotkania ze znajomymi, konferencji oraz przy planowaniu działań całego Koła.
Koniecznie wypróbujcie aplikację Microsoft To Do! My już korzystamy i uwierzcie – przydaje się ona nie tylko przy projektach, ale przede wszystkim w planowaniu codziennym wyzwań.
Jak korzystać z niej (i z innych aplikacji od firmy Microsoft) dowiecie się z naszej akcji na żywo, o której już wkrótce usłyszycie. Śledźcie nas tu oraz na naszych social mediach.